Suggesties, complimenten of klachten

Thuiswest zet zich in zodat mensen goed en betaalbaar kunnen wonen. We vinden het belangrijk om onze service steeds te verbeteren. Heb je feedback voor ons? Vertel het ons, zodat we onze dienstverlening steeds kunnen verbeteren.

Heb je een suggestie of klacht over Thuiswest?

Ben je ontevreden over de dienstverlening van Thuiswest? Gebruik het klachtenformulier om ons op de hoogte te brengen. We doen ons best om samen een oplossing te vinden.

Wat is een klacht?

  • Elke vorm van ontevredenheid over een bewezen dienst, persoon of product.
  • Het heeft betrekking op de prestaties of het functioneren van Thuiswest en haar medewerkers.
  • De klacht wordt behandeld volgens de bepalingen van het Klachtendecreet van 1 juni 2001, zoals goedgekeurd door de raad van bestuur op 23 januari 2018.

Ben je niet tevreden hoe jouw klacht werd behandeld?

Als je niet tevreden bent met de wijze waarop jouw klacht behandeld werd, dan kan je hiertegen schriftelijk of mondeling klacht indienen bij de ombudsdienst. Je kunt hierover informatie verkrijgen bij de Vlaamse infolijn via het gratis nummer 1700 of via www.vlaanderen.be/contact

Wil je een compliment geven?

Ben je blij met hoe Thuiswest je heeft geholpen of heeft een medewerker iets positiefs gedaan? Geef dan een compliment! Je kunt dit doen via het Compliment geven-formulier. Wij zorgen ervoor dat jouw waardering bij de juiste collega('s) terechtkomt!

Wil je een herstelling melden?

Technische meldingen of reparaties aanvragen worden niet als klacht beschouwd. Heb je een technisch mankement aan je woning? Neem dan contact op met onze technische dienst.

Als de herstelling van het mankement na herhaalde meldingen uitblijft en de herstelling valt ten laste van Thuiswest, dan kan je wel contact opnemen met ons via het klachtenformulier.

Problemen met buren?

Ervaar je problemen met jouw buren, neem dan contact op met jouw huurbegeleiding. Geef jouw melding hier door.